2019. július 23., kedd

Magyar Márkák I.: SibuGranada

Amikor kitaláltam ezt a poszt sorozatot, teljesen egyértelmű volt számomra, hogy csakis a SibuGranada márkával kezdhetem.
Elsősorban azért, mert nagyon hosszú évek óta vagyok hűséges és elkötelezett SibuGranada vásárló, fogyasztó, önjelölt promóter😄

 Az én sztorim a csomózott kötőfékekkel és a SibuGranadával😊

A hobbylovas körökben jellemző, hogy a lóközpontú hozzáállás hozza magával a csomózott kötőfékkel való lovaglást, vagy azzal próbálkozást...vagy azzal hazárdírozást. Ebbe a témába most nem megyek mélyen bele, pedig megérne egy misét külön posztot. 
A lényeg, előtte is volt jó példa, piszkálta is a fantáziámat, hogy mennyire lehet Jázmin így ellovagolni, megoldást is kerestem a nyelv lógatására, nem támaszkodására, így óvatosan elkezdtem próbálkozni a kötőfékkel lovaglással.
Megpróbálok visszagondolni, mikor is volt ez, mikori az első élményem a Dóri kötőfékeivel... Annyira régi, hogy a facebookot kellett segítségül hívnom.😄

Első kötőfékes lovaglás 2012 november, rosszul hozzácsatolt szárakkal.😬

2012 novemberében használtam először kölcsön Sibus kötőféket lovagláshoz (több szempontból is rosszul😒) Jázminon. Annyira tetszett, ahogy ment zabla nélkül, már elsőre, annyira jót tett neki minden szempontból, hogy azonnal rendeltem egy diszkrét barna bordó darabot:)

Még mindig rosszul kapcsolt szárak...😟

Ez 2012 decembere körül jött meg,de azóta elajándékoztam, mert még azon a télen rendeltem egy olyan igazi kancás szettet, szárral együtt.

 Komplett szett lovagláshoz💕

Csajos cucc a rózsaszín korszakomból💗

Amit azóta folyamatosan használok Jázminon és más lovakon is. Más lovakon csak "sima" kötőfék funkcióra, nem lovagolni, de akkor is!😎

Így néz ki a kötőfék, 7,5!!!!!! év után.

Már az első rendelés után biztos voltam benne, hogy csomózott felszerelést nem fogok máshonnan rendelni. Azért, mert az elkészült termék gondosan, pontosan méretre készült és nagyon szépen volt kivitelezve. Az anyaga szuper, strapabíró, de nem túl vastag és nem durva kötélből készült. Gyorsan elkészült és hamar, eseménytelenül házhoz jött. 
Magyarul Dóri tudja, mit csinál:)
Strukturálisan semmiféle bomlás sem keletkezett rajta ez idő alatt a kötőféken, sem a "fő", sem a díszítő kötélen nem lett eddig semmilyen foszlás, szakadás, anyagfáradás.
Egy nagyon minimálisan talán bolyhosodott a kötél, de annyira enyhén, hogy sem a használatban nem zavar, se az esztétikáján nem ront.
Az utóbbi időben más is rendelt a lovardából egyszerű, férfias feketét. Annyiban különbözik az enyémtől, hogy nincs díszítés az orr-részén, viszont van rajta menő márkajelzés.

Két hete nem várt extra teszt alá lett vetve a kötőfék, ugyanis a gyerekek véletlenül a boxban hagyták és egy nap alomba taposás után a trágyadombon landolt, ahonnan vasvillával kajtattam ki...


 Hardcore termékteszt level 100000000😂


Erősen leslagoltam, megszáradt, megy az élet tovább.😎

Az egyik legrégebben meglévő lovascuccom és szinte olyan állapotban van, mint új korában.
Na jó a vizuális tunning flittereket rég leszedtem, azt tudtuk Dórival, hogy nem lesz hosszú életű, de nekem KELLETT rá, fel voltam készülve, hogy nem lesz örök életű.

A használatnál a kezdetektől betartom a gyártó utasításait, karámban, boxban soha nem hagyom a lovon, nem adok esélyt arra, hogy beakadjon vele valahová - hiszen ezek a kötél felszerelések nem szakadó anyagból készülnek, nem alkalmasak arra, hogy folyamatosan a lovon legyenek. 

Tehát csak ajánlani tudom a SibuGranada felszereléseket!🙆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése