2019. július 29., hétfő

VIDEÓK ápolás, nyergelés, kantározás szentháromság

Vannak olyan alap dolgok a lovazásban, amivel nem lehet elég sokat, elég sokszor foglalkozni.

Ilyen a ló helyes és alapos leápolása és felszerelése.

Tegnap belefutottam youtube-on 1-1 perfekt, magyar videóba ebben a témában.👌

Ezeket osztom most meg veletek - egyfelől mert nem kell a spanyol viaszt kitalálni újra, meg újra.
Én egyenlőre nem akarok videókat gyártani és ezek az anyagok olyanok, hogy kb. én is így mondtam, mutattam volna meg, szinte szóról szóra.🙌
Plusz szeretném elismerni a készítők korrekt munkáját azzal, hogy megosztom a videókat, megérdemli a publicitást.😍

A videók szakmai tartalma Godzsák Nelli szakértelmét dícséri👏

Tehát akkor a videó arról, hogyan is ápoljuk le szakszerűen a lovat:




Videó a szakszerű, igényes nyergelésről:

Az ízlés, szokás és a ló igényeinek függvénye, hogy a nyeregalátét és a nyereg közé milyen plusz védő réteg kerül, a zselépad egy alternatíva a sok közül. erről a témáról poszt hamarosan.



Kantározásról egyszerűen, lényegretörően, érthetően:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése