2019. május 30., csütörtök

A mi sztorink

Hello mindenki!


Arra gondoltam, kezdő bejegyzésként megosztanám veletek a mi sztorinkat Jázminnal, elvégre minden blog részben személyes történet is.
Kezdjük az elején, azzal, kik is vagyunk mi tulajdonképpen.
A lovaglás nem magányos sport, hanem nyilvánvalóan PARTNERSÉG, így, csupa nagybetűvel. Nem mesélhetek magamról csupán egyesszámban, hiszen ketten vagyunk: Jázmin, a lovam és én.

Jázmin egy 2003-ban született, Magyar Sportló származású, de nullásra sütött, Carisma II. apaságú gesztenyepej kanca😊

Én pedig Zsuzsi, nagyjából 10 éve aktívan lovagló abszolút nem tehetséges hobbylovas😜

A kettőnk közös sztorija már 10 éve, hogy elkezdődött, egy hideg decemberi  napon, amikor néhány hónap lovaglás tanulás után költözés miatt új lovardát kerestem.

Annyira higgadt, türelmes és okos, kedves és empatikus. És gyönyörű. Az a típus, akinek túlzás nélkül mindeni a csodájára jár.

Minden túlzás nélkül mondhatom, hogy nekem szerelem volt első látásra. De tényleg. Számomra Jázmin testesíti meg a tökéletes lovat - minden hibájával és lovaglási nehézségével együtt.

Néhány év iskolaló-kezdő lovas kapcsolat után megadatott nekünk egy hosszabb, gyönyörű és idilli időszak, amikor úgy lovagolhattam, MINTHA a sajátom lenne.

Ez az idill három és fél évre kényszerűségből megszakadt, ám tavaly augusztusban valami hihetetlen és felfoghatatlan szerencsének köszönhetően megvettem. 

Életem első lova életem lova lett.💕

Fotó: Katona Szilvia, Szabó Vivien, Csorvási Nóra😗


2 megjegyzés:

  1. Mit jelent az, hogy nullásra sütött ?

    VálaszTörlés
  2. Az ismert származású lovakat a megfelelő fajtabilloggal sütötték le, amíg billogozták a lovakat, nyereghelyen Magyarországon. Az ismeretlen, vagy igazolatlan származású lovak nullás sütést kaptak anno. De ma már minden lovat chippelnek az EUs szabályozás miatt. Köszi a kérdést, csinálok is ebből egy posztot:)

    VálaszTörlés